| csodobass.blog.hu | Zenei hírek | Koncertek | Fesztiválok | Zenekarok | Galériák | Lemezajánló | Klip | 100% Rock |

csodobass music

Tényleg visszatér a legendás thrash csapat

2023. április 25. - csodobass music

Jól tippeltek azok a rajongók, akik úgy gondolták, hogy a Forbidden új Instagram-profilja a visszatérés jele, a San Francisco-i banda ugyanis most hivatalosan is bejelentette a folytatást, méghozzá új frontemberrel és dobossal.

forbiddeb_youtube.png

A zenekar gitárosa, Craig Locicero így összegezte a történteket: "mindenekelőtt el kell mondanom, hogy én magam sem számítottam erre! Amikor 2012-ben szép csendben másodszor is feloszlottunk, úgy éreztem, itt a vége. Alapvetően a 'soha ne mondd, hogy soha" elvét vallom, de Russ (Russ Anderson, énekes) határozottan kijelentette, hogy felhagy a turnézással. Ő volt a szárnysegédem, a fő alkotótársam, a mentorom és ő vett nekem sört, amikor még csak 15 éves voltam! Egyszerűen nem tudtam elképzelni nélküle a Forbidden-t. Russ valóban vissza is vonult. Azóta is boldog és józan életet él, aminek szívből örülök, a turnézással kapcsolatos döntését pedig természetesen tiszteletben tartom.
 
Ugorjunk előre 11 évet az eddigi utolsó koncertünkhöz képest! A 2022-es Dynamo Metalfest 'Bay Area Interthrashional' programjára készültünk a színtér egyik nagyon tehetséges énekesével, Norman Skinner-rel, és egyszer csak, teljesen váratlanul megtörtént a varázslat, ahogy akkor is, amikor a turné egyetlen Bay Area-beli állomásán Norman a Warbringer-rel együtt nyomta el a Chalice Of Blood-ot. Azt a kurva! Leesett az állunk.
.

Szóval egy csodálatos és teljesen természetes folyamat volt ez az egész, amiről még részletesebben is fogunk mesélni az elkövetkező hetekben, de a lényeg az, hogy két testvérem, Matt Camacho és Steve Smyth nevében is szeretném hivatalosan köszönteni Norman-t és Chris Kontos-t a Forbidden családban! Minden bizonnyal hallottatok már Chris-ről, hiszen a színtér legjobb és legelismertebb dobosai közé tartozik. A Machine Head-ben és az Attitude Adjustment-ben végzett munkája már-már legendás, de játszott az Exodus-ban, a Death Angel-ben és a Testament-ben is, hogy csak pár nevet említsek. Én  magam is többször zenéltem vele, legutóbb egy ikonikus punkzenekar, a The Boneless Ones koncertjén. 30 éves barátság köt össze minket, és tudom, hogy Bostaph, Jacobs, Hoglan, Hernandez és Horn méltó utódja lesz. Most végre tényleg öt olyan ember alkotja a Forbidden-t, akik egy irányba eveznek, egyforma lelkesedéssel és optimizmussal. Én igazából mindig csak erre vágytam, és bár sokáig képtelenségnek tűnt, most mégis megvalósult. Ez nem újjáalakulás, hanem újjászületés."
 
A Forbidden-nek egyetlen európai koncertje lesz idén: augusztus 11-én a belga Alcatraz fesztiválon lépnek fel.
.

(forrás és képek: Rockbook magazin, Forbidden youtube)

A bejegyzés trackback címe:

https://csodobass.blog.hu/api/trackback/id/tr8218107446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása