| csodobass.blog.hu | Zenei hírek | Koncertek | Fesztiválok | Zenekarok | Galériák | Lemezajánló | Klip | 100% Rock |

csodobass music

Új albumon dolgozik OZZY OSBOURNE

2023. szeptember 28. - csodobass music

Ozzy Osbourne az egészségügyi problémái ellenére 2020-ban és 2022-ben is kiadott egy-egy szólóalbumot, jövőre pedig újabb lemezt készül felvenni és reméli, hogy utána már koncertezhet is.

ozzy_48.jpg

Kezdek erőre kapni. Az elmúlt években készítettem két albumot, de jövőre szeretnék még egyet, aztán pedig jó lenne turnézni. Még csak most kezdtem írni a dalokat, de ha minden jól megy, 2024 elején már stúdiózhatunk. Semmit sem szeretnék elkapkodni."

Az énekes a jelenlegi állapotáról is beszélt: "hála az égnek már minden műtéten túl vagyok. Jó sokáig elhúzódott ez az egész. Már hónapokkal ezelőtt talpra kellett volna állnom. Egyszerűen képtelen voltam megszokni, hogy úgy kell élnem, hogy mindig van valami bajom. Még nem tudok rendesen járni, de már nincsenek fájdalmaim és a gerincműtétem is jól sikerült."

(forrás és képek: Rockbook magazin)

A bejegyzés trackback címe:

https://csodobass.blog.hu/api/trackback/id/tr8118223377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása