| csodobass.blog.hu | Zenei hírek | Koncertek | Fesztiválok | Zenekarok | Galériák | Lemezajánló | Klip | 100% Rock |

csodobass music

Elkészült Marty Friedman új szólóalbuma

2023. december 15. - csodobass music

A Megadeth egykori gitárosa, Marty Friedman egy olasz stúdióból jelentkezett be, ahol befejezte az új szólóalbuma felvételeit.

marty-friedman.jpeg

"Mindent feljátszottam a következő lemezemhez. Először Japánban dolgoztam, aztán két hétre Olaszországba utaztam, hogy klasszikus gitárokat és erősítőket is használhassak. Alig várom, hogy megoszthassam veletek ezeket a dalokat!"

marty_friedman_at_the_studio_2023.jpg

Marty nemrég így nyilatkozott a készülő új anyagról: "már 15 szólóalbumom van, és mindig arra törekszem, hogy valami olyat csináljak, amit korábban még nem. Nem szeretnék azok közé tartozni, akikről azt mondják, hogy 'a régi lemezei még jók voltak, de aztán unalmassá vált.' Sajnos én is megfogalmaztam ilyen kritikákat néhány kedvenc gitárosommal kapcsolatban, de remélem, hogy rólam nem ilyen vélemények terjednek majd. Ha mindenáron hasonlítanom kellene valamihez ezt az új albumot, akkor az 1992-es Scenes-t mondanám. Az egy drámai hatású, nagyzenekaros anyag volt hegedűkkel, csellókkal és sok más izgalmas hangszerrel, és ez a mostani is ilyesmi lesz, de érződni fog rajta, hogy azóta minden téren fejlődtem és tanultam. Szóval, akiknek a Scenes bejött, annak bátran ajánlom az új lemezemet is."

(forrás és képek: Rockbook magazin)

A bejegyzés trackback címe:

https://csodobass.blog.hu/api/trackback/id/tr1118281407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása