| csodobass.blog.hu | Zenei hírek | Koncertek | Fesztiválok | Zenekarok | Galériák | Lemezajánló | Klip | 100% Rock |

csodobass music

BRIAN JOHNSON ELSŐ TALÁLKOZÁSA OZZY OSBOURNE-NAL

2023. január 21. - csodobass music

Brian Johnson 1980-ban lett az AC/DC énekese, és bár ezt megelőzően is voltak zenekarai, ez egyértelműen szintlépést jelentett számára és sok új élmény is érte ezután, például az, amikor a stúdióban összetalálkozott Ozzy Osbourne-nal.

ozzy-osbourne-brian-johnson.jpg

"Elképesztő volt. Szürreális. Nem győztem kapkodni a fejemet, hiszen annyi újdonság vett körül mindenhol: profi körülmények között stúdiózhattunk, a stábunk igazi szakemberekből állt, akik maximálisan értették a dolgukat és akkora felszereléssel készültünk a turnéra, amelyhez foghatót még sosem láttam. Hatalmas volt a sürgés-forgás a stúdióban: folyton bejött valaki a kiadótól vagy éppen egy menedzser ugrott be, aztán egyszer csak felbukkant Ozzy Osbourne és rám köszönt, hogy 'helló, haver, nagyon örvendek.' Imádom az akcentusát. Elhívott mindenkit sörözni a sarki kocsmába, én pedig csak néztem, hogy milyen elképesztő társaságba kerültem. Két héttel korábban álmodni sem mertem volna ilyesmiről... még most sem találok rá szavakat."

ac-dc-brian-johnson.jpg

(forrás és képek: Rockbook magazin)

A bejegyzés trackback címe:

https://csodobass.blog.hu/api/trackback/id/tr8318028308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása